Primer mesocicle al sac

   
Intensa setmana a la feina, que ha fet trasbalsar una mica el planing d'entrenaments.

Dilluns com sempre, descans... aquesta vegada, un descans amb les preocupacions de la feina, sense desconnectar ni a l'hora de dormir, cosa que va fer que decidís no aixecar-me dimarts a córrer, pensant en recuperar-ho a la nit.

Al vespre m'arriba un missatge per fer el recorregut de la Cursa de Sant Esteve de Llagostera dimecres al matí, així que reservo forces i deixo el dimarts, també, en blanc.

Me planto a dimecres amb molts de deures per fer... carrera a peu al matí, i nocturna amb la bici al vespre... aquesta vegada amb l'al·licient d'anar a buscar la neu que va caure a cotes "altes". Així que m'hi foto al llit rostit, rostit.

Nit de senglars i fred, molt fred!!!!

Poca neu vam trobar
Dijous quan sona el despertador per anar a córrer, l'hagués llençat per la finestra... vaig estar una estona lluitant amb ell... ell vinga a sonar, i jo vinga a parar-lo i demanar-li cinc minutets.... al final va guanyar ell!!! Un altre dia en blanc.

Divendres m'entra un missatge propossant-me una sortida a l'hora de dinar amb la btt... per incompatibilitats d'horari no va ser possible... me vaig conformar amb quasi una hora i mitja rodant per les Gavarres amb la btt.

Dissabte tenia compromisos familiars, però havia de buscar un forat per fer una sortida a peu d'una horeta i mitja... a les 7:30 sortien uns companys cap el Montclar, així que m'afegia i els acompanyaria una estona... fins a l'abocador vaig arribar...

Diumenge es celebrava la VI Marxa x parelles que organitza el club BTT Llagostera... jo tenia la missió del desmarcatge del circuit, traient les cintes, i fent a l'hora de bici escombra.... va servir per fer una sortida maca amb el meu germà que me va acompanyar, i moure una mica els pedals...



Així que arribem a final de més amb 39 hores en 25 sortides i 591 km... no està malament per un novembre fred, fred, fred!!!!

Seguirem amb la base!!!