S'acosta Nadal

Veus!!! A la que me descuido, ja tinc una feinada per actualitzar el bloc. Dos setmanes per explicar un munt de sortides....

Com sempre, vam iniciar la setmana descansant... bon invent aquest!!!

A la feina, encara quedaven uns dies de vacances per fer, així que aprofito per agafar-los aquests dies i gaudir d'un dia de rodatge amb la bici de carretera, dimarts... bones sensacions, i notant poc a poc l'adaptació del meu cos a l'entrenament.

Dimecres nocturna.... feia fred, així que vam fer el recorregut curt de l'Open BMW de fa un parell d'anys... pujada a la Ruira per anar escalfant, baixades pedregoses, corriols... autentica nit senglanera.

Colla senglanera

Dijous, amb el meu germà Manel, vam variar una mica el pla d'entrenament... vam agafar les raquetes de neu. Vam pujar fins a Núria, per gaudir una estona de neu, i possar-nos al dia de les nostres coses. Tot suma.

Tot suma

Viatge llampec a Madrid, i encara cansat de la tornada, diumenge a les 8 del matí, i amb -1º (en aquest cas de fred), enfilem un bon grup cap a Banyoles.

-1º i mira quina cara de felicitat!!! Cracks!!!!

Els del Club Ciclista Banyoles, organitzen una pedalada per recaptar fons per la Marató de TV3, i com tenim bons amics per allà... al final vam veure una xifra maca al comptaquilòmetres... els primers 100 de la temporada!!!

Pirineus nevats, Mare de Deu del Monts al fons, i l'estany

A tot això finalitzo una setmana amb molt bones sensacions, i el que és millor, passant-m'ho be sobre la bici.

Nova setmana, ja la setena, d'aquesta nova etapa d'entrenaments, i de nou, un altre dilluns de descans per assimilar el treball de la setmana anterior.

Dimarts carrera a peu a la nit... 1 horeta i un parell d'apretades per recordar-li al cor el que és arribar a les 170-175 pulsacions.

Dimecres nocturna... faci el temps que faci, dimecres s'ha de treure a passejar la btt.. corriols per Ridaura, pujada pel Suroli, que per cert, estan canviant les torres de la MAT. Corriols cap a Romanyà... apretadeta, notant que puc aguantar més estona una bona potencia a les cames... recuperació al Mirador de les Mirandes, i baixada a tota llet cap a casa, que fa fred!!!

Nit màgica!!! Aviat no us escapareu!!!!

Dijous plou... dons al mal temps... rodillo. Be, rodet no, spining... vaig comprar una bici d'spining de segona ma, i se li ha de treure el suc... una hora i quart, amb ritme ascendent, amb cinc apretadetes maques.

Divendres sessió triple.... al matí, intento sortir a córrer una horeta, però el fort vent quasi me tira a terra. Penso a refugiar-me a bosc, però intueixo que el perill pot ser pitjor, així que amb 6 quilòmetres a les cames... cap a casa!!!

A la tarda, amb en Guillem Canadell, fem uns petits ajustos a la bici de carretera, donat que tenia molèsties als genolls...  de pas, recullo els Maxxis Ardent que li havia demanat a en Pere (Radikal Bikes Llagostera), i els vaig anar provar pels corriols de Ridaura.

I a la nit, nocturna fi de temporada amb el Club al Rocatal... arribo fos!!!!

Dissabte decideixo descansar, tot i que hauria de sortir a córrer una tirada llarga... però el cos me diu que descansi.

Diumenge MOBIAT. Com cada any el Motorclub els Cremats, organitza una trobada a Cadiretes, per tal d'esmorzar, pujar el pesebre i recaptar fons per la Marató de TV3, i la gent necessitada.... aquest any tenia la disjuntiva de si pujar a peu (corrent), o en bici... finalment decideixo pujar en bici... i la veritat, vaig encertar de ple... al final, una sortida que prometia ser avorridota, va resultar ser molt i molt entretinguda... amb una pujada a Cadiretes, ràpida, amb piques constants, bon rotllo. I una tornada espectacular, amb pujada al Montclar inclosa.

Poca gent te una foto com aquesta....

Be... ja tornem a ser a Nadal. Moment per descansar, per veure a la família, per fer coses diferents.

També és moment per trobar a faltar als sers estimats. M'enrecordo molts d'aquell sopar de nadal a les faldes del meu avi, tot i que era molt i molt petit. O d'aquells moments, amb la meva avia, quan me cridava per escurar l'olla on havia preparat la pasta dels canelons.

També me venen a la ment moments amb altres familiars i amics, que, malauradament, ja no seran amb nosaltres un Nadal més... però tot i això, els records que venen a la meva ment són bons, i me fan esbossar un somriure que me fa pensar que el Nadal, tot i no ser creient, val molt la pena!!!

Bona Nadal a tots!!!! Ah!!! I pedals, i gambades!!!

Theo ha dit...

Merci, por la felicitación!!

Se agradece saber de vosotros blogeros!!