Cursa St. Esteve Llagostera

  
Aquest  any, i després que l'anterior no ho fes, he participat a la Cursa de St. Esteve de Llagostera.

L'ambient és boníssim, amb quasi 1.000 participants, i el que és millor, amb un nivell molt diferent entre tots ells, amb l'únic objectiu en comú de passar-ho be.

Escalfo tranquil·lament, i vaig per colocar-me a la sortida. El fet d'anar trobant-me gent coneguda, fa que quan sona el petard que dona la sortida estigui a darrera de tot, junt amb el meu amic Pere.

No he pensat en cap objectiu, en quant a temps, així que m'havia plantejat la cursa com un entrenament més.

Sortim, i acompanyo els primeres metres a en Pere, però veig que el faré anar malament, ja que penso que ha de fer la seva cursa, sense que ningú el pressioni, ni li marqui cap ritme....

Me sento be i avanço a molta gent. Atrapo a en Ramon... anem junts durant una estona... però me segueixo trobant molt be i me sobre les forces i marxo... avanço a en Josep... daaaaale!!!

Curiosament me trobo molt be (ja ho he dit, no?)... i això que porto 175 km a les cames amb la bici dels dos dies anteriors...

Avanço a més gent, a més coneguts... a en Patrik a en Marc... 



Passo el km 5 i vaig molt be... trobo a en Jordi Valverde, daaaaale!!! 



La pujada a Cal Ocell, se'm fa llarga, m'avança en Marc i en Patrik, i intento seguir-los aguantant be el ritme... ja queda menys... a en Marc l'he perdut i en Patrik m'ha agafat uns metres d'avantatge que miro de que no siguin més... 

Baixem cap a Can Cassoles, i atrapo a en Patrik.. ara no el deixo fins al final... entrant junts a meta...


Bon temps, per mi, tot i que podia haver apretat una mica més al principi, però segur que no m'ho hagués passat tant be!!!